2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 14-05-2009 18:58
[128631]We hebben een nieuwe tussenbak bij de volvo dealer besteld en gemonteerd
maar nu willen we de nieuwe olie erin doen en we krijgen er nog geen kwart liter in
Is de tussenbak al af fabriek afgevuld