Olie Bijvullen Bij Nieuwe Tussenbak Xc70

2 reacties

Merk
Volvo
Model
XC70
Type
Onderwerp
Motorcode
2.4D
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-05-2009 18:58

[128631]We hebben een nieuwe tussenbak bij de volvo dealer besteld en gemonteerd

maar nu willen we de nieuwe olie erin doen en we krijgen er nog geen kwart liter in

Is de tussenbak al af fabriek afgevuld