Geplaatst: 18-05-2009 22:34
[128902]Heb hier een twingo staan zonder ontsteking en geen lawaai van benzinepomp. Startknop was nog ingedrukt,sleutel lijkt
me ook in orde.Weet iemand misschien iets die ik over het hoofd zie? Word de stuurdoos via een relais gestuurd?