Geplaatst: 24-04-2010 14:30
Ik krijg volgende week een transporter t5 ter reparatie die als klacht heeft dat er uitlaatgassen in de cabine komen.
heb al vluchtig een blik geworpen maar ergens op het uitlaatspruitstuk/turbo is lekkage en roet zichtbaar t.p.v de 1e cilinder.
iemand bekend met deze klacht? dan kan ik alvast eventuele onderdelen bestellen indien nodig
Arnout