Geplaatst: 28-04-2010 14:05
[154356]Goeiedag,
Vraagje:
Motor is warmgelopen door losgelopen schoep van waterpomp...
Nu kan ik een motor krijgen van een trafic van 2007compleet met brandstof systeem..
Weet iemand of dit past of dat er veranderingen zijn vanaf bouwjaar 2007??
Mvrgr J