afslaan bij stationair en loopt niet lekker stationair

2 reacties

Opgelost

Merk
Ford
Model
Escort
Type
Escort
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.6
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-06-2009 22:35

De motor valt soms uit wanneer je wat gas geeft bij stationair Of wanneer je afremt voor een stoplicht


Ik heb al een vacuum slang van de inlaatspruitstuk vervangen die helemaal dicht geklapt zit.

Ook heb ik de stappenmotor en de gasklephuis gereinigd maar het heeft niet echt geholpen ,heeft iemand misschien enig idee? ik heb ook al de inlaat en de vacuumslangetje bespoten met remmenreinger maar het motor reageert er helaas niet op.


Ook heeft meneer bij een goed lekkende waterpomp een stuk doorgereden.Terwijl de koelvoelstof tempertuur al in de rood stond.


Nu ik heb ik de waterpomp en thermostaat vervangen en ontlucht.


En bij het starten bij een koude motor loopt de motor echt netjes maar zodra de motor goed op temperatuur is loopt de motor niet mooi en hoor je de uitlaat lichtjes ploffen.


Zal het zijn dat de koppakking nou eruit is geblazen?


ik hoor het graag van jullie