Geplaatst: 31-01-2008 22:42
[98104]Hallo
Kan iemand mij vertellen hoe ik na het vervangen van een sensormatje(airbag) in de bijrijdersstoel, het lampje uit krijg??
Op dit moment hebben wij nog een verouderde tester(mischien ligt het hier aan)......iemand een tip!!!