Geplaatst: 15-06-2008 14:05
Af en toe slaat de motor aan bij starten en slaat dan weer af ,gas bijgeven helpt ook niet
Na een paar keer starten en afslaan pakt hij wel weer op en blijft lopen en
rijdt dan goed Heeft het probleem dan later ook niet meer na opnieuw starten
Maar de volgende dag of een paar later weer hetzelfde
Ik ga maandag het electrisch gedeelte contactslot,temperatuursensor en benzinepomprelais vervangen,
omdat die regelmatig stuk gaan
Zijn er nog andere dingen die verdacht zijn?