Geplaatst: 19-06-2008 15:57
[106419]Ik heb hier een volvo 460 waar niet mee te rijden valt. Vertrekken is zéér moeilijk, de wagen heeft geen kracht. Eénmaal aan het rijden blijft het toerental steken op 2400... na veel tijd gaat hij heel langzaam door. Het probleem lijkt in de automaat te zitten. Kan hier iets aan afgesteld ? Duwbanden ?