Geplaatst: 19-06-2008 16:20
[106420]`Beste mensen we hebben een klein probleem met een van nze Polo's het ABS lampje blijft branden .
Even naar de dealer geweest .En wat blijkt fotcode 1044 met de Mega Macs .
Ik heb net weer all zekkeringen er uit gehad ,als je hem op contact zet gaat ABS direct branden en het lampje van de handrem later .
Wie kan mij een duidelijk idee brengen !!
Hoor het graag van u
Met vriendelijke groeten Martijn