Geplaatst: 21-06-2008 21:34
[106514]Na het vervangen van de distributieriem en de brandstofpompriem slaat de motor niet meer aan.
Alles is perfekt afgesteld, daar ligt het niet aan, maar het probleem is dat de pomp geen brandstof levert.
Er staat geen stroom op de stopklep van de pomp. Het relais 109 werkt wel en ook op de beide zekeringen
van de stroomtoevoer naar de komputer staat spanning.
Wat kan de oorzaak zijn ??
m vr gr Wim