Geplaatst: 23-06-2008 16:29
[106618]Vito 108CDI
Knipperlicht werkt niet meer, alarmlichten wel.
Weet iemand of deze auto een aparte relais heeft voor het knipperlicht, zo niet is waarschijnlijk de schakelaar kapot.
Wij willen graag weten of deze auto een apart knipperlicht ralais heeft.
Alvast bedankt voor het meedenken
Orlando