waar is de sensor voor?

7 reacties

Opgelost

Merk
BMW
Model
3-serie
Type
E46
Onderwerp
Elektronica
Motorcode
3.0
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 01-05-2010 11:04

Ik heb een dier geraakt rechts voor öp de bumper. nu is er een stukje van de bumpergrill verdwenen en ik zag ook een ronde sensor loshangen.

Ik had de senor een beetje omhoog gehangen maar is toch naar benden gekomen en heb het verloren.

Het is een ronde sensor van ongeveer 3 cm doorsnee en 1 cm dik. Het heeft een 2 polige aansluiting en vermoed dat het in het stukje bumper grill gezeten heeft.