Geplaatst: 01-05-2010 17:51
[154536]heey heb een vito staan hiero die niet wilt starten.
nu zijn ze er zelf achter gekomen dat wanneer je beetje remmenreinger het inlaat inspuit hij wel aanslaat en ook gewoon prima loopt en rijd.
maar zodra hij uitstaat hij niet meer aan wilt slaan of hij nou warm of koud is.
heb hem ff snel uitgelezen maar kreeg geen foutcodes en alles leek verder prima alle zekeringen zijn ook heel.
ben voor de rest niet verder gegaan ermee vandaag.
misschien dat jullie een idee hebben??