Geplaatst: 04-05-2010 22:11
[154767]Hallo
Nadat we het fuseelichaam inclusief wiellager vernieuwd hebben en de abs sensor geeft de abs storing, als ik via de live data kijk geeft hij rechts voor precies de
dubbele wielsnelheid aan en dat is ook de fusee die we vernieuwd hebben. Volgens de leverancier moet het de goede fusee zijn en ook de abs sensor hebben we
al uitgewisseld zonder resultaat, in mijn ogen kan het alleen maar de magneetring zijn van het lager die in het fuseelichaam zit.
Iemand dit ooit aan de hand gehad?
alle hulp is welkom.