Geplaatst: 06-05-2010 20:16
[154902]het volgende probleem,
auto loopt goed maar als er electrische verbruikers aangezet worden loopt het vermogen erg veel terug
hoe meer verbruikers hoe minder vermogen.
dynamo is al vervangen.
wie heeft dit al eens meegemaakt
bvd.