geen vermogen

6 reacties

Merk
BMW
Model
3-serie
Type
Onderwerp
Motorcode
2ooo 6 cilinder benine
Eerste inschrijving
januari 1991
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-05-2010 20:16

[154902]het volgende probleem,

auto loopt goed maar als er electrische verbruikers aangezet worden loopt het vermogen erg veel terug

hoe meer verbruikers hoe minder vermogen.

dynamo is al vervangen.

wie heeft dit al eens meegemaakt

bvd.