Geplaatst: 06-05-2010 15:21
[154875]Hallo
Ik heb een probleem met de airco van een Scenic.
Op stand 1 werkt de blower niet, maar slaat de airco koppeling wel in.
Op stand 2,3 of 4 werkt de blower dan weer wel, alleen slaat vanaf stand 2 de koppeling uit, en niet meer in.
Heeft iemand een idee van wat dit kan zijn ?
De airco is opnieuw gevuld, en de druksensor is al vernieuwd, maar zonder resultaat.
Hoop dat iemand kan helpen.