gashevel 1.6 td brandstofpomp

13 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Transporter
Type
Onderwerp
Motorcode
jx
Eerste inschrijving
januari 1988
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-05-2010 12:11

[154998]Hoi,

ik ben bezig met een brandstofpomp van een transporter 1.6 td uit 1988. dit is een brandstofpomp met lda.

Deze mensen zijn zelf begonnen met het vervangen van de pakkingen van de pomp.

nu zit de gashevel op een asje met vertanding, maar hebben ze deze niet afgemerkt, en weten dus niet meer hoe de gashevel erop moet.

nu staan er wel streepjes op de gashevel en een streepje op het asje.

is er een manier om te bepalen hoe de gashevel op de pomp hoort?

Groeten hans