Geplaatst: 08-05-2010 12:11
[154998]Hoi,
ik ben bezig met een brandstofpomp van een transporter 1.6 td uit 1988. dit is een brandstofpomp met lda.
Deze mensen zijn zelf begonnen met het vervangen van de pakkingen van de pomp.
nu zit de gashevel op een asje met vertanding, maar hebben ze deze niet afgemerkt, en weten dus niet meer hoe de gashevel erop moet.
nu staan er wel streepjes op de gashevel en een streepje op het asje.
is er een manier om te bepalen hoe de gashevel op de pomp hoort?
Groeten hans