Geplaatst: 02-02-2010 21:06
[147618]beste mens
ik heb een corsa en de klant moest een noodstop maken en heeft vanaf toen alleen lv nog rem.
de auto naar mij gebracht, en ik dacht dat is de hoofdrem cilinder.
dus daar een nieuwe voor opgezet ontluchten geen verschil.
als je gaat ontluchten is de druk goed maar als je dan 5 sec wacht en het pedaal in duwd op de bodem.
nergens geen lekage.
2e hoofdrem cil erop gezet nog steed hetzelfde.
wielrem cil vervangen nog steeds het zelfde.
remklauw rv vervanen geen verschil.
dus wel druk als je aan het pompen bent en vasthoud en als je dan 5 sec later indrukt is de druk weg en remt hij alleen nog lv.