Geplaatst: 15-06-2009 19:33
[130877]Hallo wie kan mij vertellen wat er aan de hand is mijn auto wil niet meer starten, ik had het idee dat de benzine pomp kapot was omdat bij het starten deze niet door liep.
Hij geeft een kort geluid en valt dan stil [ik hoor dan niets meer] Andere pomp gemonteerd en weer precies het zelfde.
Vraag moet de pomp niet door lopen ? als hij op contact staat
Hij pomt geen benzine naar de motor.