Geplaatst: 05-02-2009 20:54
Wagen houdt in doortrekken in alle versnellingen, lijkt wel of er te weinig brandstof in de motor komt of dat de uitlaatgassen de motor niet goed kunnen verlaten.
Heb uitlaat en Katalysator reeds los gehad, niets aan te zien.
Klepspeling gecontroleerd is goed