Geplaatst: 06-02-2009 17:34
[121725]Heb hier een 626 2.0 Automaat van 1998 staan waarvan het acculampje gaat branden vanaf dat de motor een vijftal seconden loopt.
Als de motor loopt is de laadspanning 13.8V.
Dus,contact aan,acculamp brandt,starten,lampje gaat uit en springt na 5 sec terug aan en gaat niet meer uit.
Wagen heeft nog geen EOBD type stekker en ik kan hem niet uitlezen.
Heb helaas ook geen schema van dit voertuig,als iemand kan helpen graag.
Groetjes.