Geplaatst: 02-09-2008 13:54
Hallo,
Ben nieuw hier, dus vergeef me als ik dingen over het hoofd zie.
Het probleem : Auto start soms wel soms niet. Nat weer of droog weer maakt niet uit.
Koude motor of warme motor maakt niet uit.
Storings geheugen uitgelezen, geeft geen storing aan.
Accu spanning is ok.
Vervangen zijn : bobines, bougies.
Als de BDP sensor stuk is, moet die niet zichtbaar zijn in het storings geheugen?
Alvast bedankt.