Geplaatst: 02-09-2008 17:32
Ik heb een probleem met een diesel, de motor staat gigantisch te schudden bij stationair. Dit wordt alleen maar erger als je de airco aan zet. Verder geeft hij veel zwarte rook bij het optrekken, maar rijd verder gewoon goed. Hij heeft genoeg vermogen.
We hebben het brandstoffilter al vervangen en de kleppen gesteld en ook nieuwe nozzle's geplaats in de verstuivers, maar dat heeft allemaal niks opgeleverd.
Graag advies,
Mvg