Geplaatst: 05-09-2008 18:46
[111075]Koppelingspedaal ligt op de bodem. Kan niet meer schakelen en onder de auto ligt remvloeistof. Kortom koppelingcilinder op/in
het koppelinghuis lekt.
Is deze zonder demontage van de versnellingsbak te vervangen of moet ie er achter weg? Of zal ontluchten nog enig soelaas kunnen bieden misschien?
We gaan er maandag mee aan de slag.