Geplaatst: 10-09-2008 20:30
[111405]Heb een cinquecento staan die op 3 cilinders loopt......Bougies, kabels en bobines vervangen.... Maar nog steeds...... weet iemand een zwak punt van deze auto's kwa motor wat het zou kunnen zijn>>>>
Vriendelijke groet,
Patrick