Geplaatst: 13-09-2008 10:29
[111543]hoi !
heb hier een gol4 staan waar de leiding van de turbo onderaan links die aan de koeler komt, altijd er af schiet, heb hem gisteren terug gemonteerd en het klem terug over geklikt, effe rijden maar de leidiing blijft eruit gaan. hoe los ik dit op een andere klem gewoon of hebben jullie er een andere oplossing voor!
alvast bednakt
Mvg