Geplaatst: 13-09-2008 16:55
[111562]mijne heren ik heb het volgende probleem.
klacht was: lampje abs bleef continu branden.
fout na uitlezen met de kts was, ``signaal hydrauliekpomp buiten bereik``
2de hands pomp gemonteerd, de boel ontlucht, pomp vrijgegeven met de kts, en foutcode geprobeerd te wissen.
nou wilde dit tot op heden nog niet lukken, en blijft het abs lampje nog steeds branden op het dashboard, en werkt het abs dus niet.
auto remt verder gewoon ``vierkant`` en trekt niet.
iemand bekend met dit probleem en een eventuele oplossing?
groeten paul