Geplaatst: 13-09-2008 19:17
[111574]Ik heb bij ongeveer 2000/3000 toeren een ratelend geluid in de motor/versnellingsbak zitten.
Heb het uitlaat spruitstuk gelast was gescheurd/heb de distributieriem , meelooprol,spanrol vervangen/ het inlaatspruitstuk vast gezet zat los/ de kat los gehad gecontroleerd maar was perfect in orde/ wel het flexibel stuk van de uitlaat vervangen.
maar tot nog toe heeft het niets opgeleverd en na een proefrit begin ik te denken aan de versnelligsbak , het lijkt of het daar vandaan komt???? wel blijft het geluid als ik de koppeling in trap en hem op het zelfde toerental hou(2800),weet iemand dit bij geluid laat het dan weten dan ben ik er misschien uit,begin er een beetje moe van te worden.
mvgr arie