vreemd lopen 205 gti uit 1987

3 reacties

Merk
Peugeot
Model
205
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9 gti
Eerste inschrijving
januari 1987
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-02-2010 20:20

[149451]hallo

ik heb een koprevisie gedaan van een 205 gti (zonder kat) en na de tijd alleen maar problemen gehad

nokkenaspoelie stond niet goed op de nokkenas dus heb ik de 1e cilinder op tuimelen gezet en de eerste zuiger bovenin gezet. dit staat na mijn weten nu goed, ontsteking krijg ik niet goed.

als ik gas geef onder het rijden is het net of licht er een boxermotor in, ook als ik de auto start slaat deze niet meteen aan maar moet ik eerst paar keer gasgeven en dan is het goed, ook heeft de motor zijn volledige vermogen niet.

heeft er iemand een tip? of uitleg?

alvast bedankt

gr hylke