Geplaatst: 24-02-2010 11:40
[149489]weet iemand of het makkelijk is een startonderbreker te demonteren uit een c220 diesel.
het is een startonderbreker met het groene en rode lampje onder de binnenspiegel.
of is deze geprogrameerd in de ecu. heb de dealer gebeld en die zegt dat het er achteraf is ingebouwd door mercedes.
nou is mijn vraag waar is de onderbreking gemaakt in de draad naar de startmotor of gaat dit via de ecu.
alvast bedankt