Geplaatst: 26-02-2010 0:41
[149639]Kennissen hebben gevraagd om hun motoroliepomp te vervangen, deze zou stuk zijn. Ben automechanieker, maar niet bij het merk Opel.
Iemand een beetje richtlijnen die ik in het oog moet houden? Wordt de pomp aangedreven door de distributieriem of direkt door de krukas? Of met een kleine ketting?
Carterpan zal waarschijnlijk ook wel los moeten, welke soort afdichting zit hier tussen? Vloeibare afdichting of een rubber ofzo?
Groeten