Geplaatst: 28-02-2010 13:38
hallo ;
deze week wagen binnengekregen wegens melding motorstoring en airbag .
echter wanneer ik wou uitlezen met bosch kts 200 bleek er niets te werken , ik krijg geen verbinding met de wagen .
het ligt niet aan het toestel want deze werkt perfekt bij andere wagens .
waaraan kan dit liggen ? op welke pin moet ik normaal stroom krijgen ?
ligt dit aan de bsi of heeft dit een andere oorzaak ?
klant meld ook dat zijn boordcomputer, die hij bedient aan de schakelaar van de ruitewissers ; niet reageert en soms verspringt .
hopend op reaktie ,
met vriendelijke groeten
Christoph