Geplaatst: 21-03-2009 16:31
Concentreer je eerst op het misfire. LPG auto's zijn gevoelig(er) op de ontsteking. LPG is nu eenmaal moeilijker te ontsteken dan benzine.
Het is en blijft een benzinemotor die weliswaar op lpg kan lopen.
Uiteraard de elektrodeafstand iets krapper ivm het lpg.