Geplaatst: 25-01-2008 13:03
[97616]Goeie dag heren we hebben hier een vw golf staan (akl motor) .
Deze scokt heel erg bij het op trekken .
Bij beetje gas geven meer dan bij vol gas .
Gasklephuis al schoon gemaakt boegie kabels nageken en vacum slangen nageken .
De bak lekt veel olie tussen bak en motor .
Ken dit ermee te maken hebben ?
Ik hoor het wel .
Groeten niels