Geplaatst: 19-11-2009 19:56
[141739]Kan de parkeersensoren niet uitlezen.Dit kunnen we normaal wel bij deze auto.
ze werken niet( soms geeft hij rechts voor aan of je ergens tegen aan zit) maar er staat dan niks voor.
Hij doet dit een aantal seconden en daarna werkt het totaal niet.(Als je hem in d of r zet branden de lampjes wel)
wie heeft hier ervaring mee.
Alvast bedankt voor het meedenken.
gr yordi.