Geplaatst: 26-11-2009 13:28
[142191]Hallo,
Ik heb hier een Picasso en om de richtingaanwijzer te kunnen laten werken moet de verlichting aan staan. De verlichting rageert ook niet normaal op de draaischakelaar en deze gaan ook wel spontaan aan of uit.
Iemand ervaring met dit verschijnsel?
Mvg