Geplaatst: 06-10-2009 16:17
[138724]ik heb een lt 46 deze slaat koud probleemloos aan alleen warm niet dan moet hij eerst weer afkoelen filter vernieuwd verstuivers en de brandstofpomp na laten kijkendeze waren goed als ik de inlaatslang los neem en ik spuit er tijdens het starten remreiniger in dan slaat de motor direct aan
is er misschien iemand die me met dit probleem verder kan helpen ?