afslaan na starten

5 reacties

Merk
Seat
Model
Ibiza
Type
Onderwerp
Motorcode
1.6 GLX
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-10-2009 22:40

[138765]Hallo,

Afgelopen zaterdag de koppeling vervangen, wou de auto naar buiten rijden blijkt de voetpakking van het gasklephuis gescheurd te zijn.

Ook die vervangen, opnieuw willen starten en heel beroerd lopen, stotteren enz.

Probleem wat ik toen weer had was dat de vonk heel slecht was.

Rotor en verdeler, bougies enz nagekeken allemaal goed, dan maar zoeken in de bedrading.

Uiteindelijk de bobine uitgewisseld met een andere, toen start hij direct en sloeg na 2 seconden weer uit.

Nu heb ik toe ik de bedrading aan het nalopen geweest ben de stekker van de ring die om je contact heen zit los gehad.

Nu ben ik bang dat de auto de sleutel (startonderbreker chip) niet meer herkend.

Ken iemand dit probleem, zo ja wat doe ik hier aan?

ALvast bedankt...