Geplaatst: 27-01-2008 14:55
geachte heren,
Heb deze Ml nagezien in verband met vermogen prb, de wagen start perfect maar boven de 40km per uur gaat hij niet.
Storingen afgevraagd en er staan er genoeg in, katalysator werking en zo....
Is er iets gekend van de katalysatoren bij deze modellen??
Graag advies van iemand die het probleem meegemaakt heeft.
Alvast bedankt aan allen