Olieverbruik zetec 1600cc benzine

9 reacties

Merk
Ford
Model
Focus
Type
Onderwerp
Motorcode
1600cc zetec
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-10-2009 17:56

Garageforum
Bekent probleem hebben bijna alle focussen of je moet een bijzondere hebben.

Zijn de olieschraapveren die niet goed zijn.

Waarschijnlijk zitten dan alle bijzondere Focussen die dit probleem niet hebben dan op het Focus-forum,

met bijna 3400 leden zou je toch wel verwachten dat als dit een standaard probleem is, dat het daar zeer vaak voorbij komt.....niet dus,

overigens rijden wij ook zo'n 1600cc zetec maar daar hoeft echt geen druppel bij na 15.000km.

Gezien de leeftijd van die focus tov de km-stand zou het idd dan wel de olieschraapveren kunnen zijn, maar dat kan bij veel meer merken

met die leeftijd en km's gebeuren.