Geplaatst: 08-10-2009 17:56
Garageforum
Bekent probleem hebben bijna alle focussen of je moet een bijzondere hebben.Zijn de olieschraapveren die niet goed zijn.
Waarschijnlijk zitten dan alle bijzondere Focussen die dit probleem niet hebben dan op het Focus-forum,
met bijna 3400 leden zou je toch wel verwachten dat als dit een standaard probleem is, dat het daar zeer vaak voorbij komt.....niet dus,
overigens rijden wij ook zo'n 1600cc zetec maar daar hoeft echt geen druppel bij na 15.000km.
Gezien de leeftijd van die focus tov de km-stand zou het idd dan wel de olieschraapveren kunnen zijn, maar dat kan bij veel meer merken
met die leeftijd en km's gebeuren.