Geplaatst: 12-10-2009 15:59
[139136]hallo,
ik heb een vraag aangaande evt verschillen tussen het injectie en carburateur. Ik heb namelijk een cuore 0.8L injectie staan uit 1996 met een ontplofte motor, nu heb ik nog een motor liggen uit een cuore van 1993 alleen is dit 1 met carburateur, de basis lijkt mij hetzelfde. Nu is mijn vraag, wanneer ik het injectie-gebeuren overbouw op de carburateur motor, gaat dit dan goed of zijn er toch verschillen tussen de beide motoren?
m vr gr
simon