Geplaatst: 11-10-2009 17:30
[139076]het is een 1.25 i 16 v Na het vewisselen van de distributieriem lekt de auto olie bij de poelie. Alles weer los gemaakt en een andere kering er ingezet.ik vermoedt dat het weer bij de poelie lekt !!! heb alles wel goed en netjes schoon gemaakt. Als de motor op de brug draait is er niks aan de hand alleen als je een stuk hebt gereden dan begint ie weer te lekken. Wie heeft hier ook ervaring mee !!!!