Geplaatst: 31-01-2008 18:41
[98078]hallo ik heb net een l 200 binnen gekregen met mayonaise in de koelvloeistof maar niet in het oliecarter zou het soms in een warmtewisselaar kunnen zitten of is het de koppakking en of cilinderkop graag reacties groeten bertus