Geplaatst: 31-01-2008 13:47
[98062]Wij hebben hier een vito 220 cdi staan
verstuivers waren lek toen die hier kwam , zo erg zelfs dat alles was vast gekoekt
we hebben alles vernieuwt , nu loopt ie wel maar wil die niet harder dan 50 km/p.u
hij heeft wel turbo druk maar de auto krijgt het niet. en hij naggelt opeens.
wij zijn ten einde raad en weten niet meer wat het kan zijn bij het uitlezen krijgt ie geen storingen.
wie kan ons helpen en denkt dit probleem ken ik