Geplaatst: 30-01-2008 21:14
Hallo ,
Deze middag bij een 200 nieuwe starter geplaatst.
Na de herstelling eventjes gecheckt en alles bleek te werken.
Na 2 uur kwam klant wagen halen en oeps geen muziek meer. De startonderbreking niet meer uit te schakelen. Klant is reeds een aantal jaar de afstandsbediening kwijt, en destijds heb ik via de alarmcode **** het systeem kunnen deactiveren. Nu lukt dit niet meer, ik dacht eerst * sluiten dan * openen terug * sluiten en als laatste * openen. De wagen blijft echter in alarm. Is er iemand die mij nog eens exact de procedure kan uitleggen, of de manier hoe we het systeem volledig kunnen overbruggen?
mvg. Stefan