Geplaatst: 12-10-2009 16:27
[139138]Sinds 1 maand zit er een nieuwe startmotor in deze wagen.
Zaterdag plots startprobleem. Wagen door de pechverhelper in gang geduwt. Wanneer wagen binnen komt leggen we deze stil , en start deze weer perfect.
Batterij is goed, doch maar een nieuwe ingeplaatst. Deze morgen, weer hetzelfde. Starter gaat niet
Rechtstreeks stroom op de starter terwijl deze in de wagen zit, werkt niet. We bouwen deze terug uit en proberen op een batterij, werkt weer goed.
Ik vermoed toch wel een slechte starter.
Maar misschien heeft iemand ervaring met dit probleem, en is het een relais of iets anders.
Alvast bedankt voor de medewerking