Geplaatst: 13-10-2009 9:25
bij stationairloop is CO goed. Op toeren gaat de CO richting 5%. de lambdawaarde is dan laag (0,8). Kat is gevuld. geen valse lucht. Kleppen gesteld. Al een tijdje aan het vechten met deze auto. Wie weet een oplossing?
gr Paul.