Geplaatst: 15-10-2009 10:08
[139331]hallo
Na een rit als de moter warm is en je stopt ruik je een vebrande olie lucht , ik kan geen lekage vinden en de carterventilatieslang is niet lek wacht je weer 5 minuten dan is de lucht weer weg maar na ieder ritje en je stopt dan krijg je de vieze lucht weer in de auto wie heeft een idee.
groet Jurjen