3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 15-10-2009 22:53
[139394]Hallo,
Kan iemand mij vertellen waar de vacuumslang van de mapsensor op aan gesloten moet worden?
Motor loopt niet stationair en stottert, volgens mij heb ik een slangetje verwisseld na een cil. koprevisie.