Geplaatst: 17-10-2009 10:12
[139468]Hoi Mensen,
Ik heb een oude seat uit 1994, maar als het geregent heeft dan start hij niet. Ik heb de verdeelkap, bougies en rotor al vervangen. najah laten vervangen. Wat kan het zijn? Als ik probeer de auto te starten lijkt het telkens dat hij het gaat doen, maar helaas.
Iemand die de oplossing weet?
gr,
Maliek